Wednesday, November 10, 2010

SAYA TAK BOLEH....PART 2

  • saya tak boleh kalau ada rambut dekat makanan, kembang tekak saya terus, biarpun rambut tu da d buang dr makanan, saya tetap tak boleh nak makan, asyik tebayang rambut tu dalam mulut ewwwww air liur saya da kembang even imagine rambut tu dalam mulut, ptui-ptui-ptui

  • saya tak boleh dengar kain kasar bergesek, ngilu bebbbbbbbb, papan tulis kena cakar saya boleh selamber katak lagi tapi kalau kain kasar bergesek, aiiiiiiiii 

  • saya tak boleh hidu bau racun nyamuk yang kena bakar tu [yalaaaa macam ngko aje yang tak boleh hidu orang lain boleh hidu pla kannnnn] rasa sesak nafas macam nak mati pastu nampak cahaya di dalam terowong huahuahua hiperbola sungguh!

  • saya ni bukanla pembersih sangat pun tapi saya tak boleh tangok ada rambut dekat sinki, dekat tandas yang pakej2 basah tu, OMG!!! saya boleh pitam oKeyyyy!!!!

  • saya tak boleh nak bergaul dengan makcik2 yang kejanya asyik nak menyindir je sebab tak puas ati dengan kehidupan sendiri, saya rasa macam ringan ja mulut saya nak bagi sedas dua, tapi bila tengok mata mama yang macam nak tekeluar dari soket mata tu saya gigit lidah sampai bedarah

  • saya tak boleh hidu bau bawang kena tumis, biar da kenyang tahap gaban pun kalau tebau je bau bawang kena tumissss pergggghhhhh perut boleh pula bekeroncong macam tak penah kena isi, gila punya perut ke tuan punya perut yang gila

  • saya tak boleh nak melawan apalagi kuang ajar ngan nenek saya, seyes tak boleh la, rasa macam kelu ja lidah ni bila ada niat nak melawan, ilmu apa dia pakai ahhh

  • saya tak boleh nak layan orang yang suka menapak dekat partesen saya pastu buat muka bodo tanpa ada apa2 motif kalau ada motif lagila saya tak suka, shuhhh p menapak tempat orang len

  • tak bole makan belacan sebab saya resdung, aisehhhh kegatalan d hidung, telinga serta kulit kepala [kenapa d kulit kepala? jgn tanya saya pun tak tahu napa] tidak dpt d bayangkn dgn kata2, saya selalunya rasa macam nak belah ja hidung tu pastu gosok2 dgn kertas pasir, fuhhh mesti nyaman rasa dia tu kn.

  • saya suka makan telur dadar tapi tak berapa nak boleh telan telur rebus n telur goreng mata lembu tapi peliknya telur rebus separuh masak boleh pla saya telan, benggong betul!!!

  • eeeeeeeeeeeee saya alegik dgn suku kaum B*G*S ni, yaaaaaaaaaaa ampun penjaatnya nauzubillahminzalik

  • saya tak boleh dengan orang yang lembab pergerakan mcm siput apa lg kalau befikir pun lambat, ayoooo sakit jiwa ohhhh

  • saya tak boleh tengok orang muntah sebab lepas tgk orng muntah 5saat selepas itu saya pla yg akan ganti muntah

  • ermmmm da tak tepikir, insyAllah kalau ada lagi saya listkan lagi yee [banyak betul yang tak bolehnya, saya rasa macam saya ni alien la pla, asyik semua pun tak boleh, kalau jadi artis ni, konpom menyesal wartawan tanya soalan ANDA TAK BOLEH....]

No comments:

Post a Comment