Friday, November 5, 2010

NO WAY!!!!!!!!

ari ni, jam ini, minit ini dan saat ini, otak saya dak boleh berfikir secara rasional, saya da lama bertahan n da lama bersabar, kali ni saya da dak blh simpan2 lg rasa tu buat pekasam, kali ni saya nak luahkan semua n kali ni juga saya nak befikir n saya nak buat keputusan, saya dak blh lagi diam n senyum bila saya d tipu hidup2, saya da dak dapat mau cari alasan tuk sentiasa memaafkan dia, ari ni dan saat ini saya akan buat keputusan dan keputusan saya adalah muktamad.

mungkin saya terlalu baik dengan dia sehingga dia langsung tdk takut untuk berbuat salah terhadap saya, sesuka hati injak kepala saya, mungkin saya terlalu berlembut terhadap dia setiap kali dia buat perangai n tipu saya, saya sudah biarkan dia injak saya dan saya sudah biarkan dia koyak2kan rasa hormat saya. i had enuf, enuf is enuf, saya manusia yg ada perasaan, kesabaran saya ada batas, saya bukan MALAIKAT, sampai waktu saya pandai gak meletup, tapi dia sentiasa lupa ataupun memang dia tidak tahu yg saya ni sebenarnya manusia yg ada perasaan n kesabaran saya tu bila2 masa boleh hancur.

saya tidak pernah rasa SEMARAH ini, saya sudah cukup bertahan tuk tenangkan diri, tapi kali ni, saya sudah tidak boleh maafkan dia, kepercayaan saya makin tipis tuk dia, saya tidak tahu bagaimana tuk menambahkan rasa percaya saya terhadap dia. sudah berjuta kali saya bagi dia peluang dan berjuta kali itu juga dia hancurkan peluang itu. saya rasa semuanya masih belum terlambat, i'll give myself 24hours tuk berfikir n im not gonna turn back, NO WAY!!!!!

No comments:

Post a Comment