Tuesday, November 9, 2010

SAYA TAK BOLEH......

  •  nengok org susah, kalau ternampak org susah mesti rasa macam nak nangis, bkn riak nak tunjuk saya ni berhati mulia tapi saya sedih sebab saya tak mampu nak bantu - ni rasa kesian tuk yg btul2 susah oKey - tapi terkadang tu ada juga rasa nyampah bila tengok satu siaran tv swasta tu fokus on org susah tp bila nengok org yg kekonon susah tu macam tak logik pla, yala cukup sifat, boleh keja. lagi tak boleh terima "saya cuma keja biasa kais pagi makan pagi, terpaksa berhenti sekolah sebab tak mampu", eh helllllloooooooooooo itu bukan alasan, tu hah yg datang dr seberang tu lagi mengais-ais nak makan tapi lilek je, even dorg berusaha sampai boleh belikan emas g tuk anak bini lagi [apasal aku meruap pla, kata sedih ayooooo] 

  • tengok budak remaja kurang ajar dengan orang tua, saya boleh meroyan dekat tempat kejadian tanpa berfikir 2X

  • tak boleh deal atau bersuai-mesra dengan budak kecik umor bawahan 10thn tapi berlagak macam org tua, nak tanya banyak soalan-soalan yang tak tercapai oleh akal bebudak seumor dia [kalau soalan yang macam "kak pelangi tu macamana jadi ye? itu saya terus cubit pipi kata comelnya tapi kalau tanya saya "lelaki tu sapa?, tunang ke, bf ke?, bila nak kawin?, orang mana?" memang saya jeling pastu buat bodo, itu kalau mood saya baik kalau saya hangin hahhh siap la ko budak saya pedajal hidup ko sampai ko nangis-nangis -saya penah buat camni, fuh rasa puas gila dapat sakitkan hati budak tu- rasa macam saya saiko la pla] saya rasa macam nak side-kick ja kepala lutut budak tu.

  • tak suka kena tipu [yaaaaaa macamla orang lain tu suka kena tipu kan shellaaa]

  • malas bedebat dengan orang bodo, sorry to say tapi serius kalau nak bedebat juz copy paste dari dialog orang baik duduk diam, jangan nak tunjuk pandai, orang macam ni lagi banyak dia cakap lagi besar nampak kebodohan dia.

  • dengan orang yang tak nak kalah, asyik dia je yang nak menang nak lebih, ni penyakit memang tak ada obat oKeyyyy, kecuali kena tiup "Maarobbukaaa" hah barula nak sedar kannnnnnn.....

  • kena janji lepas tu tak tepati, huishhhhhhhhhhhhhhh hangin semacam je saya kalau kena buat cenggini oKeyyy, siapla, apa pun barang dekat tangan saya sure terbang kecuali purse n handpon kesayangan

  • makan buat cempedak, migrain terusssss, biasa la saya kan orang berangin, kepala angin bila makan cempedak hah siapla naik angin.

  • nengok muka partner-keja saya ya ampunnnnnnnnnnn walaupun mood saya baik tyme tu boleh berubah otomatik jadi kacau bilau tengok muka dia, tahap benci saya dengan dia sudah sampai kalau dengar nama dia je pun saya rasa macam nak lempang je orang yang sebut nama dia tu, kalau dengar suara dia lagila saya rasa macam nak sumbat penumbuk saya dekat mulut busuk dia tu. fuhhhhh taubat saya dengan orang macam ni, serius!!!!!!

  • bila da plan pastu tak jadi, bukannya saya tak nak terima Qada n Qadar tapi u all pun kalau da plan-plan bila tak jadi mesti hangat sebadan juga kannnnnn

  • bila saya nak sesuatu barang atau makanan tak kena kasi tanpa sebarang alasan yang kukuh saya boleh jadi HULK yang sejati

  • bila da tak ada idea nak buat entry :8)

No comments:

Post a Comment