Thursday, November 11, 2010

MY TRUE KALER????

aku cukup tak faham bila dia cakap "ohhhh baru sekarangla ko tunjukkan true kaler ko ya, tak sangkah, jadi selama ni ko bepura-pura la, hipokrit, bila da konpom ngan aku ko tunjukkan belang ko" aku memang akan OTOMATIK tertinggi sora n kata "hah??!!!! apa ko kata???!!!" aku bukan nak menafikan tapi seyes selama aku dengan sesapa pun aku memang tunjuk true kaler aku cuma tang kentut kuat2 atau kentut secara sembunyi, korek telinga, korek idung depan orang waima korek gigi depan orang pun aku tak buat, tarik spender tesepit belah punggong pun aku tahan sampai rumah baru tarik kuar tu pun aku tak akan tunjuk biar sampai aku mati oKeyyy, gila ke?? tak sopan sungguh oKeyyyy, biar aku ni jenis kurang ajar tahap zalim, part2 yang begitu aku tak akan buat oKeyyy.

kalau sebab dia cakap aku da berani tunjuk perangai sebab aku melalak mengamuk, of cozla, kalau da lama sangat tetahan manusia mana pun tak ada yang gila dapat tahan oKeyyyy, selama ni aku tak marah sebab tak ada sebab aku nak marah, aku bukan mereng nak melalak marah tak tentu pasal, marah tu bukan suatu benda yang senang oKeyy, ia memerlukan tenaga yg ckup banyak gak, nafas ko kena panjang, rahang gigi kena kuat sebab asyik teketap2, dibuatnya rahang gigi rapuh ada juga yg cacat seumur hidup makan guna straw memanjang kn. 

kata lagi aku da pandai kurang ajar bagai, aku kurang ajar sebab sapa? sapa ajar? i learn from what i see n wat i heard oKeyyy, i ni dgn kanak2 kalau bab2 kurang ajar ni sedarjah, we learn from wat we see n we heard. aku nak riak jap~akula manusia paling sopan n paling hormat pada semua ciptaan Tuhan, dari org tua smpila bdk kecik pun aku hormat, binatang pun aku hormat apa g tumbuhan yg duk tepacak tu pun aku hormat gak, ni kan lagi dia kan, aku ni kiranya macam botol kosong yang tedampar d gurunla, lama-lama kena tiup angin, konpom sikit2 pasir akan temasuk dalam botol bila da penuh melimpahla semua pasir tu kannnn [perumpamaan benggong!!] of coz la bila da lama sangat tependam mesti meletup punya tekena lagi bab yg memang bikin aku panas, mana aku nak tahan lagi beb, kalau aku tahan gak saat tu juga aku keras jadi batu.

kecik-wa ati aku ni, fikirkan da lama bersama ni, fahamla dia dgn perangai aku, sifat aku, sapa dri aku, rupa2nya tak, hampeh, sedih oKeyyy, lagi sedih bila aku d bandingkan dgn ex2-gf dia sebelum ni, kata aku ni susah nak d fahami, sukar untuk d bendung, sukar d kontrol, aku ni suka buat ikut kpala otak aku ja tak nak fikir perasaan org lain, damn!!!!!!!!!!!!!!!! selama ni punyala aku hormat, jaga ati dia tapi akhirnya aku juga yg buruk aku juga yg busuk....tak pa la, aku redhooooooooooo pasni adalah hikmahnya aku dan dia nampak gak.

No comments:

Post a Comment