Tuesday, October 26, 2010

im getting married soon...

hari ni 26.10.2010 n hari nikah 11.12.2010 lagi sebulan n saya masih lagi macam ni blur-blur buat bodo [saya ni normal ke tidak ah???], i dont know why, mau fikir apa yg mau d buat pun masalahnya memang tak ada benda yang saya kena buat pun, pelamin tuk sanding dah, baju sanding da, catering da cuma kad n door gift ja lagi belum setel [but FYI suma tu mem saya yang urus, i juz goyang kaki, elok tak elok perangai??] but then tuk malam berinai tu saya excited sikit, nak juga cuba2 design yang saya da donlod dari Google, i decide nak buat buat sendiri design tu, malas ar nak p kedai minta buatkn, mahal nak mampos!!! setangan rm 25 hengget [sila amik perhatian SETANGAN n bukannya sepasang tangan] kalau sepasang tangan n sepasang kaki da rm100. duit mcm tu punya banyak, saya boleh buat byk benda or bayar banyak benda :) so saya cari macam2 jenis [kalau ikut exam BM ni konpom kena potong markah] design n juz copy ja tp not in ma hand la kn, saya tahu ain mesti SUPER RELA bg tangan dia n kaki dia tuk saya kerjakan [dia mmg suka bab2 kena pugut ni - pugut meaning suka kena cantik2 kn] tapi sebelum tu saya mohon maaf kalau saya donlod pic2 ni tanpa kebenaran, saya mohon maaf, harap d halal kn ye :)

 design ni nmpk mcm susah tp 8cually senang cuma nmpk mcm semak sikit

 hah yg ni mmg design paling senang tp too simple la pla

 yang ni bagi saya sesuai bg kat pengapit saya nanti, bagila dia merasa skit kn :)

 hah design tuk tapak tangan ni macam saya nak consider gak

 tapi ni mmg yg bez cuma saya masi belum khatam bab2 bagi garis2 kecik tu

 ermmmmm....

 yg ni mmg design safe, kalau saya kelam kabut mmg design ni saya pilih

 but i like dis one, simple but nice

 yang ni ok gak tp banyak sangat bintik2 mcm bintang tu sya tengok pening

 hah yg ni mmg dalam list pilihan, nice....

 saya paling suka design cenggini tapi rasanya saya masi terlalu amatur tuk dapat buat sesempurna ini, nice!!!

 ni pun ok gak, but too simple

 seriusly for me, klu saya tgk inai design gini one thing yang trus pop-up dkt kpala saya "org ni ganas" ntah napa itu yg saya fikir :) but still yang ni mmg nice juga, tp design dia mmg kena lebih detail n teratur, cannot be messy, maybe lelaki sesuai design ni [boleh ke lelaki pki inai design2 ni???]

No comments:

Post a Comment