Saturday, November 20, 2010

KENANGAN KU.....

entry gambor lebey, kecek sket :)

 aisehhh ni jaman-jaman aku keja d kl, baru bejinak-jinak dengan make-up

 aku dulu bila balik keja ja mesti menapak pegi tyms square, apa aku cari pun aku dak tau

 aisehhhh aku rindu rambut panjang aku ni

 di tambah lagi kerinduan ini pada kulit muka yg adalahhhh licin sedikit kn :8p

 juga rindu jari-jari merah tu

 aishhhhhh aku rindu bontot aku yg belum kembang macam kena pam basikal tu

 aku stress tym ni, keja dgn boz benggong pastu dpt g ketua jabatan yang 2xganda benggong *mampos*

 ni la sahabat aku d kk yg selalu support ja apa yg aku buat n yg paling setia dgn aku

 ni pla bff aku dkt kl, dia yg boleh baca fikiran aku

 dari ko belum ada anak sampai ada anak dua kn :)

 walaupun saat ni kami ada bos yg macam hampeh tetap juga kami kenduri makan "ambuyat" wahahahahaha

 gotong-royong la gamaknya

 bila tgk pic ni ja, aku msti mau ketawa, kenapa??? aiii aku mau ceta tapi takut tuan badan marah aku pla karang

 aiiiiiiiii rindu aku dengan kepala lutut dia tu

 no komen *tutup muka*

 nampak da bibit ketembaman aku tu kn

 simpang mengayau

 aku berani cakap dgn korang, ada antara korang yg tak ada macam yang aku ada ni kn, lalalalala *kembang skettttttttttt* wahahahaha, i luv bbah i [uwekkkkkkk]

 ikan cinonet gitu pun gamaknya macam dapat ikan beso

 ikan kecik pun jadeyla tuk d angkat2 pastu d snap2 gambonye

 aiiiiiii mesranya korang besuka ria d parit nenek tu kn

bbah n abg awg, ni la kiranya guider kmi d kudat selalu hihihihhihihi

ok, aku mau tido, burppppp [aisehhhh terkenyang pla aku lps termakan chess burger McD tu, kata nak diet???? damn it!!!!!!!!]

No comments:

Post a Comment