Friday, November 19, 2010

HEY TEMBAM, YEA ITS U...

ek elehhhhhhhhhhhh ko boleh toleh-toleh belakang ko lagi ek, buat-buat tak tahu aku tgh becakap dgn ko, ni aku nak bgtau ko sket, ko sedar tak yg ko dah dalam kategori "tembam nazak" udah-udahla mengunyah tu, tahan-tahanla nafsu makan tu, dak matinya kalau ngko tak makan 10 kali sehari dik non oiiii, ngko sentap bila aku kata gini???? berani ko nak sentap yeeeeeeeee, ko tunggu jap, aku show ko pic ni, hah pas tu aku nak tgk ko brani lagi tak nak sentap dgn aku, ko tunggu ahhh.......

 dulu

 dulu

SEKARANG!!!!!!!

sooooooooooooo sekarang aku nak tanya, ngko nak sentap lagi tak dgn aku???? ko tgkla betapa jauhnyaaaaaaaaaaaaaaaa beza ngko dulu dgn sekarang, hantu apa yg merasuk ko sampai bdn ko jadi jahanam cenggini ni???? uda-uda la tu shella a.k.a mimi oiiiiiiiiiiiiiii taubatla, kalau aku jadi ngko, takdenye aku nak senyum2 cengitu lagi tau dak.

No comments:

Post a Comment