Friday, April 26, 2013

BOTOL / CAWAN / CUP UNTUK MINUMAN KOTAK





Salam kamu-kamu semua, meh-meh aku ada jumpa barang baekkkkkkkkkkkk punya, memang nda tecapai fikran aku yang barang ni pun ada [or aku yang ketinggalan =.=]









jangan risau kali ni aku nda akan main-main g, memang terus upload sebab aku malas mau taip banyak-banyak









nah terima la barang aku aku jumpa d DAISO 









 bila anak minum tapi nda habis boleh ja ko tutup nda payah g ko bekorban tuk habiskan minuman anak ko sebab nda mau membazir kan










 macam ni rupa dia kalau tanpa cap penutup tu, dapat imagine ka macamana mau letak minuman kotak tu dalam gelas ni????










nah macam nila rupa dia kalau sudah buka penutup kuning tu.









Cons dia benda ni dia cuma boleh muat tuk minuman kotak yang saiz cinonet tu macam minuman kotak milo, hah itu memang konpom muat tapi kalau macam minuman kotak saiz biasa tu nda muat aku rasa









kotak sebelah kanan tu yang memang sedang muat tuk cawan tu









tapi aku rasa sekarang banyak sudah ba minuman kotak yang saiz comel-comel gitu, infact susu Anlene pun ada sudah saiz kecik kan. so bukan setakat budak ja boleh pakai, mama budak pun boleh pakai. nanti aku update pic melody pakai cawan ni k.









Ok, bai.




No comments:

Post a Comment