Wednesday, May 29, 2013

SEPANJANG MEI PART I





Aloha kamu-kamu ^_^ fuhhh gila bulan mei tahun ni adalah bulan nek turun kapal terbang, bulan haul barang-barang make-up, bulan sakit penyakit, bulan stress T_T penat luar dalam.









Soooo untuk permulaannya aku suka mau ceta pasal kisah nek turun kapal terbang tu [macam kaya berabis kisahnya] tapi dengan tahap kemalasan taipan kata-kata cuma sedikit tapi gambar ja lebih [kalau aku sendiri lagi suka buka blog yang tayang gambar ja tapi ayat kurang @_@].









09-12hb Mei 2013
kami betiga nek Airasia, on the way p kl, syurga ja kami laki bini sebab c melody nda betebiat, sepanjang penerbangan tu dia tido ja, bangun bila mau touch down sudah [kisahnya aku bagi makan c melody ubat batuk n selesma wakakakakaka tu pasal dia tido sepanjang perjalanan but 8cually kebetulan juga dia memang sakit]







otw p apot, tengok muka c melody tu, bikin panasssss, kalau anak orang lain mau ja aku injak sebab telampau geram @_@








tunggu mau terbang 








sampai d kl dalam keta pun c melody masih tido, gila kick betul ubat batuk n selesma tu hahaha









macam-macam kejadian sepanjang d kehel tu, aiiiiiii banyak merajuk n makan hati juga n sebenarnya punca utama tu tidak lain tidak bukan datang dari budak cinonet tu, yaaaaaaaaaaa ampun betebiat bukan alang-alang, nda boleh marah dia so lepaskan la dengan babah dia, kesian jugala babah dia, tyme ni la buli nampak tahap mana kesabaran babah dia melayan karenah aku n anak dia.










sampai hotel dalam jam 3, sebab singgah Pavillion dulu lunch, gila lapar, al-maklum nek Airasia knnnnnnn @_@ bila da siap chek in semua, aku memang nda sabar-sabar sudah mau menjalankan misi kasi kaya tokey kedai baju d sungai wang tu tapi bolehhh ah babahnya cakap nanti jam 5 baru kita jalan, ok fineeee aku sabar, sekali sampai da jam 5 belum g bangun-bangun, tangan kaki aku ni gatal sudah, hati apalagi la kn, aku kasi chance sampai jam 5.30pm sekali sudah sampai 5.30pm masi juga belum bangun, minta g exten masa sampai jam 6pm, gila hati aku sudah membara, apa g nda banyak cakap aku bagi siap melody terus kuar bilik, macam orang kena siram babahnya bangun besiap n kejar kami, padan muka!!!!







cuci mata ja dekat sini sebab bila usha-usha harga barang-barang d sini hampir sama ja dengan d kk so wat for beli benda yang boleh dapat d kk kn










then ari kedua jalan-jalan p tymes square, gosh trip paling pendek aku d tempat ni, c melody mengamuk gila-gila, nda sempat pun mau memborong apa-apa d sini T_T









sempat amik gambar ja la d sini









lambat buka, kalau awal memang masuk juga d sini









kesabaran makin menipis, last-last kami balik p hotel betapa d sana [nanges kuat-kuat dalam hati, so called vacation la sangatttttt] bagi tido melody. then petang baru la kami jalan balik p Jalan TAR n KLCC. dkt KLCC kami stay lama, babahnya excited mau tunjuk anak dia bangunan klcc tu bila malam n bagi tengok anak dia air berirama tu [i wonder sapa yang telebih excited tyme tu @_@]











sempat la simbat barang 2-3 helai tudung tuk p keja









KLCC at nite









bila la auntie annes ni mau buka cawangan d kk???









malam tu juga abang ipar insist mau amik kami anak-beranak stay dekat rumah dia dekat area Batu Caves. malam tu juga packing barang n check out hotel. save budjet ^_^









stay sini









mata tempat babahnya d kolam









kuar anak tekak aku panggil-panggil dia suruh tengok kamera, teda d layannya, mata temtap tempat babah









ok fine nak, marila terjun sama babah d kolam









puas ati dapat masuk kolam, bukan kolam kanak-kanak ah









belum kuyup lagi









jom uncle lobo jaga, kalau harap babahnya sudah jadi ikan duyung









kuku kaki tangan sudah biru barula naik atas tuk siap-siap mau bejalan lagi.









kami p sini









mari kuyup lagi dengan babah [ belah tengahnya rambut babah @_@]









then c melody hanyut dalam donia dia sendiri bila men pasir




















































mandi puas-puas anak sama bapa, mama jadi tukang gambar ja T_T bayar mahal-mahal jadi tukang gambar, ceh!









fav brand anak-beranak









sampai situ ja la journey kami, mau datang kehel lagi??? ermmmm maybe bila umur c melody sudah 7 tahun keatas, aku lagi rela dia menangis minta beli itu ini dari dia menangis dak tau apa sebab T_T









ok, bai.










































No comments:

Post a Comment