Thursday, April 11, 2013

EYE BAG OH EYE BAG





Okey, arini super rajin update blog sebabnya baru harini dapat upload pic makanya banyak ceta yang tependam. Ok seperti yang tersebut diatas, marilah aku mengSharekan barang yang aku beli n try n result dia memang siok.









Selalu ada masalah bawah mata hitam kan sbb al-maklum sudah jadi mama n isteri ni masa tido bukan lagi masa peribadi sepenuhnya tetapi tepaksa d korban demi anak n laki dan juga demi menampakkan yang kita ni bukanla wanita yang kejam dengan balik-balik ja dari kerja terus membungkang tido kn, uhuk-uhuk.









jangan banyak cincong, ni produk tu, eh tengok aku pakai dulu la kn baru tunjuk produk, nanti kalau terus tunjuk produk konpom kamu nda mau scroll bawa g tu, sia-sia ja nanti aku mengambil risiko begambar2 d opis sambil pakai bendalah tu ^00^








pandangan hadapan








































pandangan tepi






























ok, apa rasa dia bila pakai benda ni? akan rasa macam kena tarik ke belakang kulit2 mata tu, ala senang cakap ko akan rasa kulit ko kena kasi tegang. then ko akan rasa sekeliling mata ko cooooollllll ja n selesa sebab dia ni berair tapi berair bukan jenis mengalir k [fahamka apa yg aku cuba sampaikan ni?].









di mana mau dapatkan barang ni? n berapa harga?










boleh beli d SaSa n harga dia masa aku beli RM56.90 [mungkin sekarang ada less or mungkin juga harga dia tetap macam tu sebab menurut SA kedai tu, produk ni macam pisang goreng panas, cepat ja habis].









nda sabar sudahkan mau tengok pic barang tu, kaaa kamu terus scroll bawah tuk tengok produk tu.......T_T




















ni gambaran luaran dia




















ok ni gambaran peket yang ada dalam kotak tu









selamat mencuba tuk anda-anda semua.









Majula Cantik Tuk Wanita Malaysia.









Ok, Bai.




No comments:

Post a Comment