Tuesday, April 23, 2013

MASCARA - MASKARA





Haloooooooooooooooooo, ok setelah menjelajah ke pelosok 1BORNEO akhirnya jumpa juga barang baekkkkkkkkkkkkk punya tuk di share dengan kamu-kamu semua. Apa barang tu??? sabarrrr ni aku tunjuk dengan kamu



















tapi muka aku la ba dulu kan, jangan marah ahhh










































ni dia mascara a.k.a maskara yang berani-berani mencuri hati ku dan membuat aku bersumpah tuk tetap setia dengan nya [uweeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkk] =.=


















macam biasala kan hahahahaha



















mata tutup

















mata buka



















nda sabar sudah mau tau??? okla ni dia

















tapi sebelum tu aku ulas dulu, maskara ni yang best dia sebab kalau nda pakai eyelash curler pun still bulu mata melentik n panjang serta nampak tebal but kalau pakai eyelash curler lagi superbla efek dia, aku beli maskara ni dekat SaSa harga dia rm69.90 berbaloila dengan duit kn. [kalau ada refill konpom aku beli yang refill hihihihi].









ok, itu ja ulasan aku n seriusly sudah ni, inila pic maskara tu



















dia punya pakejing aku sudah buang, kalau mau beli maskara ni amik jala pic ni then bawa p SaSa n tunjuk dengan SA tu pic maskara ni k.










Majulah Cantik Tuk Wanita Malaysia.










Ok, bai.





















No comments:

Post a Comment