Tuesday, April 16, 2013

PIXY KE - 2





As i promise ini update untuk PIXY yang ke-2 serius aku nda tau tajuk dia so aku tunjuk gambar ja la dulu k.

















casing n kotak dia pun sama macam pixy brown yang aku da update tu, kiranya yang ini pun memang berbaloi untuk di beli.

















hehehe as usual mesti muka aku dulu la kn


















ok kasi geram dulu hati kamu, macam ni aku mau explen pasal bedak ni dulu hihihi jangan marah ah. bedak ni so far ok la, not bad, hati tu dak seriang bila pakai bedak PIXY BROWN tu, mungkin sebab aku Xspek yang belebihan tuk efek dari bedak ni so dats why kali aku nda brapa puas ati. d mata aku bedak ni macam berAbu-abu sikit rasa mcm powdery tp kawan aku tengok dia cakap ok ja, as usual part hidung memang xboleh elakla dari beminyak kan, still juga kena touch up-touch up. liang pori pun nampak kurang menyerlah la [pasal ni aku lupa pla mau mention d post pixy brown tu kn]. But macam orang tua-tua selalu cakap LAIN PADANG LAIN BELALANG, LAIN ORANG LAIN PANDANGAN so terpulang tuk kamu-kamu try bedak ni tapi aku memang suggest bedak ni tuk remaja-remaja yang baru bejinak-jinak dalam dunia perMake-upAn, sebab bedak ni jimat n sangat sesuai tuk kamu simpan dalam beg tuk p kolej keeeeeennnnnnnnn.









harga dia?









gila bapa murah bedak ni tuk pek refill [as usual aku memang akan beli pek refill ja pun] d WATSON pek ni dia jual dalam harga RM9.80 tapi aku lagi dapat murah bedak ni masa beli dekat kedai MAZUIN depan centre point tu.









kamu mau tukar page sudah ni kan sebab aku lambat kasi tengok pic, sabar ba, ni na aku kasi kamu tengok pic dia ah...



















kotak dia



















rupa pek d dalam dia sama ja macam pixy brown tu


















ngam-ngam buli masuk beg p kolej kennnnnn

























































ok, tu ja yang aku boleh cakap pasal bedak ni.









Majula Cantik Tuk Wanita Malaysia.









Ok, bai.







No comments:

Post a Comment