Friday, October 5, 2012

TEMPORARY ONLY MUMMY



    Nanti bila scroll p bawah cuba perati muka  melody pakai cucut tu, muka macam marah ja kan, mata bukan men tajam tenung terus p lensa kamera. Aku rasa memang dia marah sebab tempoh dia pakai cucut tu aku rasa adalah dalan 2-3 bulan ja betahan, lepas tu dia xmo langsung pakai cucut. Sooooooooo start dia nda mau pakai cucut tu sampai sekarang mau bagi dia diam n bagi dia tido adalah azab sekali, cucut kegemaran dia dari dulu hingga kini tentula puting aku @_@ so bila malam dia memang konpom akan begayut dengan aku, bukan dengan tujuan untuk menyusu tapi saja-saja mau cari port tuk tenangkan jiwa sebelum tido. Sama juga kalau dalam keta, masuk keta belum sampai 5minit dia sudah adjust sendiri kedudukan dia tuk menyusu dengan aku, kadang-kadang aku stress n selalunya husband n family aku yang stress sebab bila mau dukung or mau main dengan dia, dia xmau sebab dia lagi prefer mau begayut dengan aku @_@ sampaikan pacik macik dia cakap "putungla puting mummy ko tu bikin cucut ko, gantung d leher" T_T













    Nahhhh betul nda apa aku cakap tu, menusukkan pandangan mata dia tu, takut mummy nak.


 

No comments:

Post a Comment