Tuesday, October 2, 2012

AZAM

 

    Sudah mau masuk penghujung tahun ada lagi azam berputik, well azam aku so sukati aku la kn @_@
awal tahun aritu ada juga buat azam, tapi aku nda berapa ingat apa sudah azam aku tu, so kena cari balik di mana aku letak senarai azam tuk tahun 2012, mungkin ada yang sudah tercapai tapi aku nda sedar tapi aku cukup mustahil kalau cakap teda satu pun azam aku yang nda tercapai kan.

So cut story short ini antara azam aku tuk bulan oktober 2012 dan seterusnya:-

-: aku mau kasi flawless g keja aku ni, jadi first things first aku kena kasi setel fail meja aku yang berkurun tu [matila orang len fail meja ok da, aku masih g ok @_@]

-: SLIM DOWN huruf besar sudah tu, kalau nda juga turun-turun berat badan ni, aku buang badan aku ni p sungai (as if ada kedai yang jual extra badan kn).

-: aku mau cepat rumah tu siap then boleh hias cantik-cantik, lama sudah bekampung di rumah mentua ni T_T


3 ja dulu, banyak-banyak kang satu pun nda jalan nanti.

No comments:

Post a Comment