Wednesday, October 3, 2012

MANA RAMBUT????



    Rata-rata frens n family bila jumpa anak aku mesti tanya "eh rambut mana?", kalau nda pun "alaaaaaaaaaa kesian belum tumbuh g rambut dia" n of coz banyakla tips-tips yang dorang bagi such as lumur kepala anak dengan minyak kelapa la, lumur dengan minyak zaitun la, minyak hijau tu la, botakkan kepala dia la, bakar buah pala bagaila @_@ as for me aku juz senyum sambil usap-usap kepala c melody, no heart feeling bagi aku sebab benda-benda gini normal, lagi-lagi sejarah genetik menyatakan dan terbukti aku n babah dia memang tyme kecik-kecik spesis teda rambut so di sana sudah terbit rasa terima seadanya.

    Beside c melody pun masih kecik belum tau sangat isu-isu rambut ni tapi kadang-kadang aku perati bila dia pegang rambut aku dia usap-usap kepala dia, kesian pula T_T

    soooooooooooooooooooooo untuk frens n family yang kepingin sangat mau tengok muka c melody berambut, meh sini aku bagi kamu tengok magik yang aku sudah buat tuk anak aku, ngeh-ngeh-ngeh.






TERIMALA
*





*





*





*





*





*





*





*




*




*




*




*




puas hati?? ka mau lagi??

boleh ba kalau kauuuu

*





*





*





*





*





*




*




*




*




*




*




lagi???

bolehhhhhhhhhhhhhhh

*





*





*





*





*





*




*




*




*




*




*





macam??? ganaska?? hihihihi

mau lagi???? 

*





*





*





*




*




*




*





*




*






eeeeeeeeeee suka kamu kan mau kasi pugut-pugut anak aku. jaatnya kamu.





No comments:

Post a Comment