Tuesday, October 2, 2012

KEMPEN SUSU BADAN UNTUK BAYI ANDA



    Tadi pagi aku cakap aku blockblogging tapi tiba-tiba idea banyak mencurah-curah lepas one of my bestfren mengadu about bf n baby dia, i am not very clever apalagi expert dalam hal ni, anak pun baru satu, pengalaman baru secupak belum boleh lagi mampu bangga segantang tapi kalau untuk membantu dan juga cari ilmu tuk diri sendiri n tuk di sharing memang aku terbuka tuk tolong sebab dalam hal ni semua orang dapat faedah, namanya pun "sharing is caring kn".

    So untuk bulan ni aku akan try kumpulkan info-info tentang penyusuan badan untuk bayi, harap-harap berguna. Aku faham situasi kawan aku tu, dulu aku pun macam dia, gila cara mau menyusukan anak pun aku nda tau macamana, tanya mama, huhhhhhhhhhhhhhh dia cakap "kasi masuk ja puting ko dia hisap juga tu". so ke sana- ke marila aku mencari info, thanks to google yang banyak membantu and juga thanks to my fren puan nadia yang nda bosan-bosan bagi aku nasihat n selalu bagi aku semangat tuk terus susukan anak aku.

    October will be a month for a breastfeeding info n campaign ^_^




No comments:

Post a Comment