Thursday, June 6, 2013

CERMIN





Aloha kamu-kamu ^_^









sikit ja yang aku mau share arini









sebenarnya sekarang tengah rasa bersalah









but wat to do, learn from mistakesla kn









ok kamu-kamu ini last barang yang aku beli last mei aritu, entah kenapa aritu aku rasa macam kena rasuk hantu cermin, memanjangggggggggggggggg mencari cermin. Tapi mau beli cermin yang murah ja @_@














yang ungu tu cermin biasa n yang cermin bulat tu pula adalah cermin yang mikro sampai 5x, memang paling siok guna cermin ni untuk lentik bulu mata, pakai eyeshadow, alis kening, cabut kening, lukis bibir dan sewaktu dengannya. nda menyesal beli n aku memang SUGGEST BERABIS tuk kamu-kamu semua beli cermin gini untuk result yang TERBAEKKKK.




ok tu ja entry tuk cantik-mencantik ni. nanti aku mau share dengan kamu make-up 5minit ja tapi reslut result yang best.





Majula Cantik Tuk Wanita Malaysia




Ok, bai.




No comments:

Post a Comment