Thursday, June 6, 2013

BLOGGING





Salam, mula-mula aku minta maaf sebab nda reply n respond komen yang masuk, im not saying dat my blog orang suka baca sampai komen banyak masuk, nooooo nda mungkinla macam tu. aku buat blog ni pun sebab suka-suka, aku bebas mau becerita to every picture yang aku capture, kalau d FB limit mau beceta to every picture. bohongla kalau masa buat entry aku nda mengharapkan orang baca, of coz aku mau orang baca blog aku in fact aku buat enrty kebanyakkannya pun memang sharing barang yang aku beli n pakai.




disebabkan aku nda expek orang baca blog aku so aku nda pernah chek komen-komen yang masuk, i am so sorry kamu-kamu semua, from now on aku akan alert walaupun memang teda yang baca 8least kalau ada yang komen boleh la aku respond, umpama orang masuk ke rumah tuan rumah kena la layan tetamu dengan baik kn.




So sorry T_T





No comments:

Post a Comment