Wednesday, June 12, 2013

CC CREAM BY ETUDE HOUSE





Aloha kamu-kamu semua, nampak tu tajuk d atas, i am superrrrrrrrrrrrrrrrr excited sekarang ni coz...................................










*










*










*










*










*










*










*










*









*









*








*








*








*








*








tadaaaaaaaaaaaa









direct shipping from korea









Sempat bedaki jugala buku lali aku menunggu kiriman ni but i cannot complain coz aku yang pilih free shipping so terimala seadanya. Bersyukurla pakej ni sampai dengan jayanya dan sempurnanya tanpa ada cacat cela.









Datang dengan sempurna n barang yang di hantar d balut dengan plastik yang bikin geram tu.









Infact dorang murah hati bagi aku 2 jenis sample dari Etude House n Tony Molly










kecik n sikit ja sample yang aku dapat tapi berbaloila dengan harga yang aku bayar tuk dapatkan benda ni daripada beli d kedai dia kena beli rm100 above baru dapat barang sample.









Gila aku nda sabar mau pakai cream ni, coz as i said before cream ni belum femes d Malaysia, but soon it will be.









ini barula betul-betul cream yang magic, aku memang sudah d sihir oleh cream ni.









Aku dapat ja cream ni terus p tandas cuci muka n apply cream ni d muka, serius rasa lite n not to smelly, cream dia warna putih tapi bila kita da sapu d muka dia akan otomatikly tukar ikut kaler muka kita, magic super magic cream ni. aku pakai tipis ja n result dia memang aku puas hati.









maafla camera hp adalah sangat mendukacitakan hati aku, hp ja mahal tp camera macam cokia. btw tengok pic d atas ni n tengok pic d bawah ni ah




kamu ada nampak beza ka? mustahila la nda nampak kn, walaupun camera hp macam erkk ndatau apa mau cakap tapi nampak kan beza antara kawasan yang ada cream n kawasan yang teda cream tu.




Aku suka cream ni sebab dia nda tukar warna kulit kita, dia yang bertukar ikut kaler kulit kita, ibaratnya cream ni macam mengkarungla tukar kaler ikut kawasan. serius aku pakai make-up nda sampai 5minit sudah siap [ok mungkin hiperbola 5minit tapi for sure aku make-up nda sampai setengah jam Okey]. Cream ni punya tajuk pun ada 8 in 1 n ada SPF 30/PA. 8 in 1 itu adalah :-





ANTI-AGING
STRESS RELIEF
HYDRATION
WHITENING
SUN PROTECTION
TONE-UP
SMOOTH TEXTURE
LUMINOSITY









marila ba tengok muka aku yang nda cantik ni pakai cc cream tu








teda flash









ada flash









muka dekat teda flash









muka dekat ada flash





Cara-cara aku pakai cream ni / make-up guna cream ni:-

1) - spray muka guna NYMPH AURA VOLUMER MIST
2) - then apply CC cream ni sekata d muka
3) - brush kening n pakai eyebrow kit or palet
4) - pakai eyeliner
5) - pakai maskara
6) - lipbalm n lastly pakai gincu






kesimpulannya ini barang yang aku pakai tu






so minimalkan make-up yang aku pakai, kalau outstation boleh bawa macam ni ja n result muka superb, suka-suka-suka [jom lumpat katak sempena kesukaan aku arini].







Aku pakai cream tu witout pakai concealer or finishing guna loose powder or watsoever punya bedak, pasni aku akan buat experimen blendkan CC cream ni dengan nymp aura glow aku tu [ingat lagi benda ni?] n tengok macamana result dia, cant wait to show u all ^_^






Coming soon insyAllah akan aku buat entry make-up 5-10minit [kena pasang jam saatla ni kalau betul-betul mau tau masa sebenarkan].






Majulah Cantik Untuk Wanita Malaysia.




Ok, Bai.









No comments:

Post a Comment