Tuesday, September 21, 2010

Xcited + geram


hari ni sepatutnya saya berasa sangat gumbira kerana akan memilih gegelung kecik warna kuning keemasan d satu tempat yg mmg da lama saya aim tetapi incik rambut ikal menyangkal niat saya dan berkata esok kita pegi satu tempat ni sebb d sana lagi murah n design pun banyak pilihan u nak apa, cakap aja, nak bunga2, bintang2 atau yg ada emak n anak tu (ignore diz perumpamaan, coz kmi berdua gagal subjek BM masa UPSR sbb dak master bab perumpamaan). huh!!!! n berjuta kali huh lagi, im soooooooooo annoyed, im the one yg akan pki gegelung comel tu bkn dia, n we almost gaduh becoz of dat issue OkaY!!!! rasa masa tu macam mau ja pukul, tendang, tumbuk, gigit, tempur tanpa senjata-taekwondo (saya nampak iklan ni dkt baju abg askar smlm) seangkatan dgnnya, huh!!!! n huh!!! lg. why...why...why???? ada ka kerana beliau c rambut ikal ingin mengSavedkn badjet??? alaaaaa bukannya mahal pun......sekali dalam seumur hidup dak kan mau pki yg lauya-lauyah, mau jga yg grand2, i think maybe incik rambut ikal tidak memahami konsep "murah tp look mahal n elegant" mcmana saya mau terapkan idea itu d minda incik ikal?

ok saya cuma mau yg mcm ni ja, simple ja kn

sanggupka ibu tercintanya mnyarungkan cincin ni d jari saya yg comel?? saya dak sanggup

kalau incik rambut ikal baca blog ni sila fahami kemahuan naluri saya ye, plzzzzzzz :8)

No comments:

Post a Comment