Tuesday, September 21, 2010

21.09.2010

ehem-ehem hari ni firstym buat blog, pergh!!! aku kira gamble ni sbb aku sebenarnya dak brapa tau mcamana mau buat blog tapi sbb aku suka baca blog2 org, i tot to myself, kenapa aku sendiri dak boleh buat blog, coz i also have my own story to tell to the readers yg mungkin bermurah mata n bermurah masa tuk baca blog aku a.k.a dorg tersesat klik nama aku then sbb mau buang2 masa terbacala blog aku :8p boleh??? hiihhihihi, thanks to Hanis Zalikha kerana bagi tips2 tuk buat blog, i mean tips utk bloger2 amatur seperti aku, terbuka hati n minda bila baca blog dia, suka sangat. sooo i'll try to update in future my baby blog ni. aku rasa mcm tergantung post ni, tp aku dak tau apa lg yg aku mau tulis, otak tengah Xcited sampai dak tau apa mau tulis lagi hiihihi. see u all wen i see u :)

No comments:

Post a Comment