Saturday, June 25, 2011

Dear Baby...

baby,

ari ni mmy rasa downnnnn btl, mcm2 emosi yg masi rasa begolak dlm hati mmy ni, kepala mmy berat, otak mmy serabut, aiiiiiiiiiii. i wonder if i could be a good mom for u baby, im sooo hepi wen i know that u were inside me n every single day u keep growing in my belly, mungkin sbb telampau hepi mmy lupa psl being a good mom n being betanggungjawab 4 u [stop jap, mmy sebak].............

baby,

mmy harap perjalanan kita ni akan d hujani oleh bunga-bunga yang harum, renjisan embun yang sejuk dan hembusan angin yang membelai, kalau ada pun badai menimpa perjalanan kita, mmy tau kita akan kuat tuk mengharungi tu semua.

baby,

doa mmy semoga baby sihat, umur panjang, dilindungi oleh Allah empunya alam semesta ni dan di murahkan rezeki baby, semoga perjalanan kita berdua sampai ke destinasinya baby, dan kalau dak sampai biarlah perjalanan itu adalah perjalanan mmy, biar mmy berhenti dan baby teruskan perjalanan tu k baby. semoga baby menjadi anak yang soleh, taat dan setiap tutur kata baby adalah manis seperti halwa di telinga mmy n bbah, andai kata perjalanan mmy terhenti, baby jaga bbah k sayang.

mmy sayang baby, sayang sangat-sangat, muahhhhhhhhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment