Friday, June 10, 2011

i need POKOK GENGGAM FATIMAH

i never dengar or lihat pokok ni sampaila aku tebaca dalam blog aweknona ari tu [aku kena blajar ni mcm mau link blog org, nmpk mcm aku kedekut ja ba]. selalunya kalau d kk or maybe d sabah ni, kita guna AIR SELUSUH ja kn tp d semenanjung dorang guna pokok ni, rendam dalam air, n dorg cakap macamana kembangnya pokok tu begitula kembangnya pintu rahim kita nanti. bukannyala aku dak pecaya dengan air selusuh ni tapi why not aku try benda yang datangnya dari TANAH SUCI n keberkesanannya memang terserlah n dipercayai n d akui.

ginila rupa pokok tu sebelum d rendam

n begini pla rupa pokok tu selepas d rendam

i hope adala yang sudi belikan aku pokok ni, aku mau kirim dengan sesiapa ja yang pegi UMRAH, or kalau dapat aku mau pinjam pokok ni, nanti panjang umur bila da besalin aku pulangkan balik.

No comments:

Post a Comment