Sunday, May 15, 2011

entry pendek yang basi


 perut adalah nampak besar sekali



ololololo

pegi kundasang dgn mission mau makan buntut ayam, minum susu fresh dr Desa farm n dapat bunga dr incik hubby [nan ado d belikn okeyyyy, jawapan dia, aiii mau jga ka????] but then suma harapan tinggal harapan,satu tu pun aku dak dapat merasa, buntut ayam habis stok, susu fresh - lembu baru kena perah susu, haiiiiiiii teda rejeki makcik mau makan n mnum suma tu, tp mgkin ada jga baiknya sbb klula aku dapat mkn n mnum suma tu konpom aku muntah kuning kn, sbb muak, heloooo dua-dua bnda tu kn like sangat memuakkan, ewwwwwwww nasib jugala dak temakan n teminum, nahhh nampak sudah hikmahnya kn. d sebalik pejalanan itu juga 8cually ada belaku eksiden yg sgt minor, tyme parking keta kami telanggar buntut keta org, licin baaaa tu tanah trus tayar kami lagi tyme tu mmg botak da, nasib bek dak truk n dak mninggalkan kesan langsung pun dkt keta org tu cuma keta kami la yang sandi, pecah plat number yang mahal bilang c incik hubby. 

then balik dr kundasang, incik hubby bawa p mkn sushi then tengok wayang n last mkn mekD, kesudahannya esok pagi2nya sya demam n kena marah oleh ayah sbb jalan jauh2 n balik tgh mlm mcm dak sedar yg saya ni sdg peknen, padan muka saya!

watever pun, makasi incik hubby sbb bawa sya jalan2 n makan2. len kali kita jalan2 n makan2 lg ahhhh.

No comments:

Post a Comment