Monday, April 25, 2011

so far.........

so far aku sekarang.....

1) sudah boleh bau n makan bawang merah
2) sudah boleh makan macam-macam, dak sudah mual2 macam dulu
3) perut pun sudah besar [n most people yang nampak aku mesti cakap aku da peknen 7 bulan, ehhh helooooo baru 4 months laaa - maknanya-----perut aku besar dari sepatutnya okey!!]
4) aku suka gila main game, sangat suka main game okey, rasa macam ketagih pun ada
5) aku suka minum teh c special, nyum-nyum-nyum sedapnya tuuu, sejuk2 masuk p alak-alak [tekak hahahahaha]
6) aku suka baca cerita pasal crime specially pasal bunuh-bunuh n aku suka tengok ceta cenggitu [teda efek apa2 ba tu kn]
7) aku suka tengok reben2 n girly2 things
8) aku suka tengok mama kucing n anak kucing
9) aku dak suka da tido petang
10) aku dak suka da makan daging [padahal ketakutan sesak nafas g macam ari tu hahahaha]

well so far itula kejadian n perubahan yang aku sedar selama 4months ni aku dak sabar mau tau pa g perubahan aku next stage nanti, tapi apa-apa pun aku berdoa semoga baby aku di lindungi and d panjangkan umur olehNya dan d kurniakan kesempurnaan zahir dan batin, mental dan fizikal, cergas dan cerdas, Aminnnnnn.

No comments:

Post a Comment