Monday, April 25, 2011

menyisip [so sori aku dak tau apa bahasa melayu dia]

my baby so far sekarang pandai sudah menyisip ahhh, sakit okey!!!!!, mau kencing pun payah, not selesa berabis, but for baby tersayang apa pun mummy sanggup hadapi knnn [ololololo ada sudah bunyi mummy2 baaaa]

tido oso sekarang ni sudah jadi satu rutin yang serba dak kena, mengiring kiri salah, mengiring kanan pun salah, melaya [telentang] lagi salah kalau aku mau tiarap buli ka???? [ terus aku tebayang baby aku penyek, astagaaaa nauzubillaminzalik]

peliknnya kn, my baby suka menyisip dekat bawah paha sebelah kiri, siok kali d sana kn, aku mau juga rasa apa rasa dia d sana.

nafsu makan sudah sangat menakutkan, teda sudah mual2 macam dulu, sekarang ni kalau makan kalau buli mau sampai terjeluak (terus teringat scenes aku dengan c nadia makan McD - Big Mac d karamunsing, bila sampai opis dua-dua tediam coz kekenyangan gila sampai mau temuntah hahahahahaha) n now i learn sumthing i cannot eat too much, kena makan sikit2 kalau aku telebih makan ja, dada aku akan rasa macam mau pecah.

by the way, aku update entry ni malu-malu sebab mr. hubby ada d tepi, online d cyber kunun kami, teda keja, teda tempat mau stay, last2 p cyber buang masa.

okla, sampai sini dulu, aku sudah stat rasa macam malas-malas sudah ni, till nextyme k. da-da-da

No comments:

Post a Comment