Friday, April 8, 2011

mimpi itu dan dia

i tot bila da lama cerita tu bekubur bersama kenangan dak mungkin aku akan mimpi orang yang sama setiap kali aku tido, well its not like everynyte i dream about that person but dalam sebulan tu mesti n konpom aku ada mimpi pasal manusia tu, why??? i keep tanya myself, kalau la mimpi tu menyenangkan aku its okayla kn but then dalam mimpi tu n every mimpi yang ada manusia tu mesti the feeling sama, manusia tu keep running from me n im keep takut dengan dia no matter what.

why manusia tu keep hunting me even in dream??? orang tua-tua cakap klu kita keep thinking about sumone or sumthing before kita tido, nanti wen we sleep we will dream bout wat we've been thinking before we sleep but honestly aku dak penah pun tepikir pasal dia seblum tido, apa kejadahnya aku mau fikir pasal orang yang penah hancurkan hati aku.

n paling membencikan dalam dream tu manusia tu just the same macam dia  dalam realiti, meaning sikap n sifat dia tu, running away from me kunun but then still hunting me, wat the hell!!!! n if kalau la aku mimpi manusia tu n at the same tym at the same nyte manusia tu pun mimpi aku n dalam mimpi manusia tu aku pun running away from dia n aku jadi ganas dak pa juga kn [hah??!!]

watever la, maybe deep down inside of that manusia punya heart dat manusia miss me n menyesal so dats why manusia tu keep masuk my dream, n if..IF aku boleh sampaikn mesej melalui mimpi tu tuk dia aku mau cakap ''hey can u stop bugging me n my dream, u r not welcome here!''

No comments:

Post a Comment