Friday, May 27, 2011

PANAS BARAN + STRESS = JIWA KACAU!!!

uishhh aku dak tau la apa masalah aku sejak dis week, start dari ari isnin tu aku perasan suhu marah aku tu cepatttttttt ja mau naik, asal salah sikit aku mau marah, asal orang yang bikin aku sengal besuara aku rasa macam mau bangun n tampar ja mulut dia [bukan selalu ka aku rasa gini dengan org tu???ohohohho] lg2 sekarang ni aku cukup cepat naik angin dengan incik hubby, ada ja yang bikin aku panas dengan dia, ada ja yang dia buat bikin aku cepat naik angin, ada ja yang aku fikir pasal dia bikin aku mau mengamuk, apasal hah??? huh! disebabkan suhu panas baran tu dak menentula hubungan dua hala antara aku n incik hubby tejejas sedikit, aku pun dak tau la, aku macam dak buli belembut macam selalu, rasa macam mau marahhhhh ja, kalau ikutkan hati lagi rasa macam mau tumbuk, teranjang, karate, kung fu, silambam ja laki aku tu, tapi bila aku teringat yang sorga tu di bawah tapak kaki laki, aku diamkan ja n cuma berani buat visual aksi2 hebat tu di kepala otak aku.


aku rasa sekarang ni bukan setakat panas baran aku ja tapi otak aku dak menentu, kira macam aku jiwa kacau la pla, pastu aku rasa masalah macam suka ja mau timbul2 saat ni, ya ampunnnnnnnn dugaan betul la minggu ni, aiiiiiiiiii tapi bila aku fikir2 balik bek aku jangan stress coz its not good for my baby, dak la pla aku mau baby aku beampus kn [ampus maksud dia asma] aku tebaca dalam buku n online cakap, kalau tyme peknen stress kemungkinan anak tuk dapat ampus adalah amat tinggi, so aku dak mau la anak aku kena ampus, karang dia dak buli ikut sukan lari2, men bola tampar n bola baling macam tyme aku skul dulu, rugiii ohhh kalau dak dapat ikut besukan, rasa macam nerd betul kalau everytyme sukan juz duduk jadi pemerhati n penyorak ja.


i hope lepas ja dari minggu ni angin aku jadi baik, panas baran aku makin kurang, jiwa aku dak kacau n semua masalah setel, kalau dak juga pandai setel2 jangan heran kalau tetiba dekat muka depan surat kabar ada tajuk "AMUKAN IBU MENGANDUNG!!!".

No comments:

Post a Comment