Wednesday, July 10, 2013

MODEL WANNABE CEDERA





Aloha kamu-kamu
seperti yang tersebut d atas, model wannabe telah cedera d muka kerana d cakar oleh rakan seperjuangan d taska, menurut cerita cikgu taska, melody telah meWrestling budak lelaki yang benama Arnold, hampir tidak bernafas budak tu c melody hempap then bila budak tu dapat bangun tindakan pertama yang terlintas d kepala adalah mencakar muka melody, syabas anak-anak, ini d namakan tindakan refleks yang cepat tapi kurang tepat. haiiii kenapala budak-budak sekarang ni becakar ja keja, kalau nda becakar begigit @_@




Masa amik c model wannabe tu, cikgu sudah senyum ala-ala takut ala-ala tak takut, bila tengok muka cikgu macam tu n dengar perkataan pertama "mummy lovely sorry ahhh..." nahh aku tau sudah mesti ada sumthing g c melody buat ni, n for sure bila cikgu tunjuk muka dia n ceta apa yang c melody buat aku juz dapat geleng kepala n say sorry balik dengan cikgu dia. Atok dia pula bising-bising cakap semua ni salah cikgu, kalau cikgu jaga dorang baik-baik n nda lalai mustahil melody kena cakar macam tu. Its not like aku jadi mama yang terima bulat-bulat apa yang cikgu cakap pasal anak aku, or jadi mama yang redha terima aduan cikgu or jadi mama yang stail dulu-dulu but then i know melody, hey she came out from my body i know her luar dalam n i dont blame her teacher for what happen to melody coz melody memang masuk kategori pengganas, lasak n main macam semua budak dekat taska tu badan macam dia.




Bila masuk keta trus bagi dia bediri n tentang mata dia then tanya dia apa jadi, dia terus senyum peluk aku then dia terus duduk pura-pura baring d paha aku, wat sign is dat tuan-tuan n puan-puan kalau bukan sign orang yang bersalah, melody kalau bukan dia yang buat salah mulut memang macam burung murai explen semahunya wat happen to her tapi kalau dia salah, nah stat mau tidola, menyanyila, menghadap cermin sambil tengok kereta la n worst she will ignore u sampai u diam dari asking her question.




proof i show u:-










 tajam gila kuku c arnold tu. # tebalik pula bibir anak aku ni hahahahah

















Ok, bai.
















No comments:

Post a Comment