Tuesday, September 11, 2012

WISH LIST

    InsyAllah sooner rumah sendiri akan siap di bina (harap-harap cepat mereka membina rumah tu) so sudah terasa sikit-sikit Xcited mau hias rumah n barang apa yang aku mau beli tuk rumah tu terutamanya dapur (wallah macam rajin masak, but then kalau dapur lengkap memang terbakar semangat tuk masak tu). no need to cakap banyak, jom aku list barang-barang yang aku mau tu kunun:-

RUANG TAMU:-


 aku suka benda yang simple beside rumah tu bukannya besar sangat pun ruang tamunya



 meja pun kalau boleh yang macam ni sebab aku ada anak kecik, bucu-bucu tajam tu boleh buat aku pitam so lebih baik mencegah daripada mengubati kan



setelah sekian lamanya aku kempunan barang ni, harap-harap dapatla tv ni sooner




aku lagi prefer aircon macam ni, yang mudah alih, so aku boleh alih-alihkan aircon ni ikut suka aku, beside aircon macam ni murah then kalau mau servis senang ja




RUANG DAPUR:-

    Ruang dapur aku tu pun cinonet ja so aku memang for sure mau build in ja senang ceta n space pun banyak. Hajat di hati tu mau buat gini insyAllah:-



 gini

or


 gini




dapur masak memang for sure ini yang aku amik, save duit n save ruang


 peti sejuk kena yang macam ni baru semangat mau masak 6x hidangan sehari kahakahakah @_@


ini pun kena ada selain peti sejuk sebab aku suka stok beli barang basah such as ikan, ayam n daging untuk seminggu or kadang sampai sebulan




 aku biar jarang masak tapi bendalah ni memang penting sangat-sangat bagi aku




 yang ni pun sama penting dia macam yang di atas tu



 for sure SANGAT PENTING dalam hidup aku, aku demand mau yang otomatik sebab aku mau senang akakaka



sinki dapur tu kalau aku xrealistik of cos aku mau yang macam ni @_@




ini sudah pasti semestinya!!!




sinki aku memang kena tiga bahagian macam ni baru lapang dada buat keja kn (aku sorang ja tu yang rasa lapang dada, orang lain sinki satu ok ja pun)




wuhuuuuuuuu sioknya kalau dapat sinki macam ni


    Kalau ikutkan mau masukkan sekali wishlist tuk bilik tidur and tandas, tapi toooooooo prebet for me la kunun-kunun, eeeeeeeeeeee menyampah aku dengan diri aku sendiri hahahahaha. Mudah-mudahan tercapaila hajat di hati ni, Aminnnn Ya-Rabbal Al-Aminnnnnnnnn.

Sekian.

No comments:

Post a Comment