Monday, March 4, 2013

KOJI EYELASH CURLER





Seperti yang aku janjikan [macamla ada orang yang menunggu aku menunaikan janji tu, watever as long aku hepi]









update pasal koji eyelash curler









ini koji milik aku









aku beli koji ni d Sa Sa









yang ni pula yang aku donlod dari google






















ini efect dia kalau guna koji eyelash curler



















so bagi aku memang eyelash curler ni la yang terbaik so far yang aku jumpa serius yang terbaik dan berbaloi tuk duit kita, kira ini mcm good investmentla kiranya, apa yang aku tengok eyelash curler yang biasa tu kalau tuk mata2 yang punya bulu mata pendek memang payah mau bagi lentik, lentik memang lentik tapi amik masa yang lama n result yang dapat tidakla seindah yang dibayangkan, i have one fren yang bulu mata dia pendek n bila dia guna eyelash curler yang biasa tu dia akan sedaya upaya tekan / picit kuat2 pengetip tu n ada sekali tu tekepit kulit mata dia tapi beautiful is pain kan so redha ja la dia, bila da ketip sepuas hati n pakai maskara result dia memang mengecewakan, super ugly kesian, bulu mata macam kena injak gajah lagi2 bila apply maskara tebal2 superrrrrr ugly. so aku suggest dia guna koji ni n wallaaaa dia tekejut tengok bulu mata sendiri - seakan-akan dia mau menangis kesyukuran @_@ so hiperbola disitu, but anyhoooo wat i can say is INVEST UR MONEY TO THIS PRODUCT, MEMANG SUPER BERBALOI DAN TIDAK MENGECEWAKAN. ada ni aku donlod on how to pakai eyelash curler dengan betul, marila kita belajar bersama-sama demi kecantikan bersama.











not so much mengajar how to curl ur eyelash but then bayang2 dia sdh nmpk kn.


















MAJULA CANTIK UNTUK WANITA MALAYSIA. erk!!!









ok, bai.









kredit to incik Google tuk pic yang aku donlod tu.












No comments:

Post a Comment