Tuesday, February 26, 2013

MATA DAN BULU MATA






Selamat pagi










di mulakan dengan muka ini




















ini mata aku










mata buka (eheeeee juling pula mata aku)










mata tutup










ok perasan ka anda di sana bulu mata aku?, panjang macam pakai bulu mata pelasu kan, tapi itu adalah bulu mata sebenar bukan bulu mata pelasu apa lagi bulu mata edit.










apa yang aku pakai???










jom aku share










kit tuk bulu mata aku










nama-nama produk:-

MASKARA ARAB D'HERBS
CELAK ARAB D'HERBS
PENSIL KENING DAISO [nama dia aku nda tau sebab tulisan korea tapi pensil ni jual di kedai DAISO]
KIT KENING COSWAY










tapi yang paling best ini










KOJI - CURVING EYELASH CURLER










aku memang betul-betul suggestkan benda ni tuk kamu beli, bebaloi-baloi dengan harga dia n dia bagi 2 spare getah tuk ganti getah yang sedia ada siap bagi casing lagi Okayyyy. nanti ada update khas tuk eyelash curler ni.










baiklah permulaan update yang baik untuk perempuan yang sudah naik umur 28tahun










ok, bai.













No comments:

Post a Comment