Sunday, March 6, 2011

getting there, insyAllah....

almost masuk 3bulan da, morning sickness yg bukan setakat pagi saja menyerang tetap juga setia menemani luak2 tekak aku n perut aku. my SIL one of the JM stand for jururawat masyarakat yang keja dkt KKIA papar say yesterday perut aku ni ada lemak yang sudah keras n ini akan menyebabkan sukar tuk listen to my babys heartbeat n susah mau ukur baby aku nnti, along dia cakap gitu tangan dia asyik tekan2 perut aku, aku tawakal ja la kn even aku rasa ngilu tgk cara dia tekan2 perut aku tu. but for me wateverla aku yakin apa2 pun semuanya dari yang Maha Esa, people can say a lots tp yang menentukan Dia. as a JM a lots jugala cerita yg dia bgtau aku n most tu peliknya semuanya ceta2 yg ngeri2 n bukan membahagiakn, why ahhh???? atau aku ni ja yang emo lelebih.


ahh watever la, now still baru lagi n still in early stage lagi, klu mau buat persediaan awal2 tu mmg dak di galakkan tapi hati aku gatal mau survey2 juga, dak apa, survey ja bukannya beli kannnn. apa pun aku berdoa baby dalam kandungan aku ni panjang umur dan d lindungi oleh Allah yang Maha Esa, Aminnnnn.


as for babahnya pla, i hope di murahkan rezekinya, d panjangkan umurnya dan d lindungi hari dan hidupnya oleh Allah yang Maha Esa.


hormon aku dak stabil n entry aku aku pun menyimpang siur, harap maklum ye ^_^ mau baring jap, rasa mcm mau pitam T_T

No comments:

Post a Comment