Friday, December 10, 2010

PATUTKAH AKU BERSABAR DENGAN KAU???

soalan d atas ni aku khaskan buat kau yg mungkin bila ada masa terluang akan baca blog aku ni, asal saja kau tahu aku benci gila da dengan kau, serius aku cakap, aku dak boleh sembunyikan sudah apa yang aku rasa dengan kau ni, setiap hari kau buat aku muak n mual dengan cerita bodoh kau, statement bodoh kau, lawak bodoh kau n semua tindakan bodoh kau. sepatutnya kau lebih tua dari aku jadi fikiran pun patutnya lebih matang dari aku tapi aku tengok lain pla keadaan kau ni, aku setiap hari cuba- aku ulangi CUBA untuk bertahan dari marah kau apalagi cakap sesuatu yang akan buat sakit n sedih, tapi bila aku biarkan kau, makin jadi-jadi pla kau, macam kau ni dak reti bahasa atau bahasa kita ni kau macam dak faham ba. kalau ikutkan hati aku yang jarang-jarang baik ni mau ja aku cakap semua yang tebuku d ati aku ni, mau ja aku hambur dengan kau apa yang aku dak puas ati dengan kau tapi memandangkan aku ni manusia yang otak cakap "dia manusia n apa yang kau cakap nanti dia akan terasa n malu" so aku pendamkan ja n aku buat keputusan dengan stop talking to u or make any conection with u, pleaselaaaaaaa, cuba tengok n belajar perangai, situasi n tingkah laku orang, aku ahh bukan mau tinggi diri la, tapi aku bgtau kau terang2 ahh, aku cukup ALERT kalau seseorang tu sudah dak mau cakap, tegur apa lagi make any conection dengan aku, so bila aku da tau gitu aku akn jauhkan diri n dak kacau dia lagi, sooo i hope pas ni kau pandaila baca tingkah laku, or senang cerita keadaan sekkeliling kau k. n lagi satu paling penting, BEKAWAN NI BUKAN BEMAKSUD KAU BOLEH GUNA HARTA BENDA KAWAN KAU SESUKA HATI TANPA IZIN N KAU BOLEH AMIK SESUKA HATI KAU BARANG DORANG N BUAT MACAM HARTA SENDIRI. mungkin orang lain yang kau jumpa kau boleh buat gitu tapi bukan aku sebab aku bekawan tetap bekawan tapi ADA BATAS, even adik-beradik pun kau kena hormat barang-barang dia n juga kau kena hormat dia meaning apa pun kau cakap kau kena fikir dua kali oKeyyy, jangan di sebabkan kau tengok aku ni jenis mulut cibai, kebal n gila2 kau rasa kau boleh cakap apa ja dengan aku, kau ingat satu prinsip ja, BATAS. aku gila-gila pun, cibai pun mulut aku, kurang ajar pun aku, kebal pn aku, aku tetap hormat kau, aku tetap fikir dulu sebelum aku kuarkan kata-kata aku dekat kau, please be COMMONSENSE. INGAT KALAU KAU DAK HORMAT AKU KAU JANGAN RASA AKU AKAN HORMAT KAU ahhh, jangan sebab aku macam orang yang dak kisah ko boleh dak hormat aku, . satu lagi aku bagitau kau, aku dak akan terasa kalau lepas ni kau dak tegur aku, AMAN LAGI DUNIA AKU KALAU KAU DAK TEGUR AKU!. 

p/s: kalau kau terasa dengan blog aku ni, belajarla tuk nilai diri kau selama ni - aku dak rasa diri aku ni bagus sangat sampai mau suruh kau nilai diri kau tapi aku rasa untuk manusia jenis kau ni yang kadang2 aku perati macam dak pandai sedar diri, i think i shud say like dat to u, maaf dari aku???? mungkin akan aku minta maaf tapi bukan sekarang, aku panas gila dengan kau sekarang ni.

No comments:

Post a Comment