Tuesday, December 14, 2010

NGA PECAYA, TAPI EMANG BENER LOH, GUA UDAH MENIKAH |:)

well-well-well aku sdh jd bini orang, letak fullstop sdh dekat dunia main-main n dunia jiwa kacau selalu tanpa motip huahuahua [nampak sangat mental aku dak stabil selama ni] perasaan aku lepas menikah??? ermmmm okla, aku masih memproses setiap butir kejadian yang berlaku dlm hidup aku buat masa ni, belum boleh telan 100% apa yg jadi ni, tapi yang penting aku sdh rasa bertanggungjawab n tahu tanggungjawap tu bukan sumthing yang aku patut amik mudah n pandang sebelah mata ja [ceh-ceh-ceh, mentang2 da nikah, cakap macam matang kemain]. tapai asal pla aku taip tapai ni??? maksud aku tu tapi yang penting aku tenang da sekarang teda da perasaan2 bodoh yg selalu mengetuk pintu otak, hati n jiwa aku yg sentiasa kacau tu, fokus pun membulat menjadi satu, bukan lg macam dulu yang selalu lompat melompat fokusnya, azam pun semakin mencabar, semakin matang n paling penting semakin waras, teda sdh azam yg bukan2 such as mau panjangkn rambut, dapatkan kasut jenama ^%&%&$%^, beg jenama$#^@%$^%$, bf yg %#$%&^$ [aitsss ini menempah tiket bala namanya!] alaaa senang cerita, teda la ba sudah azam yg bodoh2 tu [aitss tiba2 aku terasa macam mau buat list azam pla, ermm maybe d entry akan datang, insyAllah]

 ini namanya senyuman siring

 :)

 ololololo ;)



but then dalam aku gembira tu aku dapat berita sedih, kakak yang sentiasa tersenyum n ketawa manis tu sudah pergi menyahut panggilan Ilahi, terasa benar kehilangan dia sbb baru ja sabtu tu aku jumpa dia n siap begambar lagi dengan dia n ari ni aku dapat berita yg dia sudah tiada, life is sooo short, pemergian dia buat aku berfikir dalam dan panjang, buat aku sedar yang hidup ni memang betul2 hanya pinjaman buat kita dan buat aku terasa yang aku betul2 insan yang kerdil n dak berkuasa dalam dunia ni, kalau Allah berkehendakannya maka jadila ia. serius perkataan "LIFE IS SOO SHORT" balik2 terngiang-ngiang d telinga aku, dan ini buat aku sedar untuk lebih menyayangi dan lebih effort tuk hidup aku, hiduplah hari ini seperti kau akan pergi esok coz life is soo short.

Al-Fatihah buat kak Melinda [arwah yg memakai tudung hitam]

No comments:

Post a Comment