Wednesday, April 2, 2014

2014





Assalamualaikum, 2014 [its April sudah lorhhhh] so much things happen, lots of things happen in my life, sekeliling aku, negeri aku n negara aku, n now still menjadi topik and misteri is MH 370 but then dalam masa yang sama ramai orang yang nda kisah apa yang jadi dengan saudara-saudara kita di Mesir, semoga Allah melindungi mereka.



In my life lots of things happen, pasal keja aku slow down da [im thinking to resign my job n try dekat private, InsyAllah, hope for the best] n while taip tuk entry ni aku pretending like aku taip notes of evidence tuan hahahaha. Actually semangat tuk keja sudah lama luntur tinggal tunggu hilang ja, hari-hari buat benda yang sama, krem sel-sel otak aku.



As for myself, welllll theres ups n down as a wife n a mother, malas mau komplen dekat sni sebab bukannya dapat apa-apa pun. Been changing a little bit dr segi spiritual n i gez appearance jugala, but nda berani mau cakap lebih-lebih nanti kena uji iman terbang lagi tudung aku.






and for melody



geram aku tengok muka dia ni macam mau kepit celah ketiak ja




I gez nothing much to talk here, but maybe soon im gonna share how to do eyebrow but have to find the picture again.



till then, see ya. 



Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment