Thursday, August 15, 2013

LATELY





Belum telambat tuk ucap 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN.




Ok, direct to the point




Lately no.1, aku teringinnnnnnnnnnnnnnn gila makan udang stim [padahal semua orang tau aku paling malas makan udang sebab malas mau buka kulit, aku lagi rela makan kuah ja dari makan udang sebab malas tangan kotor], aiiiii manisssssssssssnya isi dia tapi belum dapat lunaskan keinginan makan udang stim incik laki bagi simpang keinginan tu p makan udang steamboat, muka sudah masam tapi pura-pura ceria sebab mau jaga hati incik laki sebab dia sudah bermurah hati melayan nafsu aku n mau bawa p makan udang kan,  so bila sampai tempat makan aku sudah judge dalam hati yang udang dia mesti kecik pastu nda fresh then sup steamboat dia mesti lauyah-lauyah but thennnnnnnnnn nahh itula orang tua-tua putih dulu cakap dont judge the book by its cover, meleleh ingus makan steamboat dia, gila nyaman da tu udang besar-besar then macam tau-tau dia bagi extra pula tu, fresh lagi. sampai ja kuah steamboat trus masukkan udang nda lagi tunggu sup tu mendidih, incik laki tengok ja sambil geleng-geleng kepala. Bila tengok udang da timbul aku terus bedal, manisssssssssssssssssssnyaaaaaaaaaaaaaa [terus rasa macam mau guna sora c ipin tyme cakap manisnya ni]. kepala nda angkat sudah tengok keliling, melody tesisih sementara, separuh udang aku bedal, kesian juga incik laki selalunya dia yang hantu udang n selalu nda bagi aku chance makan lebih-lebih udang tu tapi tyme tu dia mengalah hihihi, but then still keinginan mau makan udang stim tu masih terpahat kukuh d hati aku. janganla d minta gambar sebagai bukti sebab mustahil aku ada masa mau amik kamera snap gambar baru makan @_@




Lately no. 2, aku rasa mau muntah ja, kepala pening-pening, badan rasa berat, bila sampai opisnya terus rasaaaaaaaaaa sangat malas mau keja pastu rasa macam mata ni d gam-gam ja tapi bila balik rumah segar pula badan ni, boleh pula masak, mengemas n cuci baju sampai tengah-tengah malam padahal itu adalah hal-hal yang paling malas aku buat.




Lately no. 3, melody sudah nda menyusu badan dengan aku [akhirnyaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!] but then sekarang yang jadi mangsa tengah-tengah malam adalah incik laki sebab sekarang melody bila malam ja mesti mau bekepit dengan babahnya, tejauh sikit kaluuu dia sudah teriak-teriak menangis macamkan kena pukul tengah-tengah malam, bila babahnya amik n simpan dia d ketiak baru dia diam, ahhhh nyamannya hidup aku, kini tido nyenyak milik ku, incik laki welcome to my world n selamat menjadi papa panda hahahahaha




Lately no. 4, suka sangat balik kampung, kalau boleh tiap-tiap minggu balik kampung lagi best dapat tinggal terus d kampung [kenapaka???]




Lately no. 5, aku tiba-tiba pula rindu mau pegang baby [erkkkkk]




itu jala update aku lately ni hihihi, n btw im no preggy pun maybe hormon telebih sikit bulan ni tu yang jadi biol sikit.




Ok, bai.





No comments:

Post a Comment