Thursday, December 27, 2012

WISH LIST 2013





    Bilang no idea, malas la apala tp tiba-tiba ada post pasal wish list, welllllll this is last before im sinding(yakinnnnn ejaan tu)off.

wish list tuk barang-barang keinginan bukan keperluan tu ndala byk kali
aku rasa but then hope i can get it la juga
so this is yg telintas n mmg sgt2 aku inginkan smpi bekira2 tuk buka tabung simpan duit tuk beli bendalah ni




first thing first benda ni msti ada d tangan awal 2013 year, Aminnnn.

malas sdh aku mau pakai segala touchskrin punya fon, ssh hidup aku while driving @_@




im not a very big fan of gold tp klu kena kasi of coz aku mau tp cincin design-design gini memang aku sdh lama heart




ini memang aku mau dari dis year lg, klu xdpt nextyear xtaula apa mau cakap


bukan kapal terbang tapi melancong Okeyyy


heart-heart-heart barang ni, ni barang masuk kategori wajib simpan duit tuk dptkannya, by hook or by crook or terbalikn saja ayat itu.


i gez tu ja wish aku tuk tahun depan, harap2 dapat, Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.








No comments:

Post a Comment